Rustdag in Danang - Reisverslag uit Xóm Ða Mẹ (1), Vietnam van Zwanetta Zijl - WaarBenJij.nu Rustdag in Danang - Reisverslag uit Xóm Ða Mẹ (1), Vietnam van Zwanetta Zijl - WaarBenJij.nu

Rustdag in Danang

Blijf op de hoogte en volg Zwanetta

24 Juli 2017 | Vietnam, Xóm Ða Mẹ (1)

Na alle ervaringen van de afgelopen dagen een rustdagje in en om het hotel in Danang. Drie nachten op 1 plek. Eindelijk de koffer een keer uitpakken en wat kleding laten wassen. Het blijkt - althans in dit hotel - goedkoper om een jurk te kopen dan te wassen. Wij hebben beide gedaan. 's Middags nog gezwommen in de zee en in de avond nog gegeten in Hoi An. En ondanks dat dat toch vrij toeristisch is, is het toch leuk voor een paar dagen. Veel verlichting door lampionnen in allerlei kleuren en verschillende formaten. Het is dat ze zo lastig zijn mee te nemen door het onhandige formaat anders had ik de koffer al vol zitten. Ik ben er helemaal weg van!

• 24 Juli 2017 - 20:31

Griete En Pim Polman Tuin:

Wij vinden het geweldig die verslagen en foto's. Het smaakt naar meer!
    Wat een fantastische reis en wat leuk om ons op deze manier te laten mee genieten!
    Het is toch wel heel bijzonder, om dit allemaal te mogen beleven!
    Lieve groeten, Pap, Mam, Oom Pim, Tante Griete, Opa en Oma

• 24 Juli 2017 - 21:50

Harald Faber:

Inderdaad leuk Zwanetta hou vol!

• 25 Juli 2017 - 06:17

Ilona:

Nou geniet van de rust! Even bijkomen en nagenieten. Zo lekker in die warmte toch? !